Ingevuld, en dan

Alle vragen zijn doorlopen en beantwoord, je hebt ze verstuurd met één druk op de knop. Het ‘status rapport’ ontvang je van ons binnen een week,

Nu ben je natuurlijk nieuwsgierig naar de resultaten?

Het rapport geeft een beeld over hoe het leren binnen jullie Academie ervaren en vormgegeven wordt (ist), hoe het zou moeten zijn (soll) en waar de accenten voor de komende jaren zouden moeten liggen (ambities).

Het Academieteam geeft een beknopte toelichting op het rapport en voorziet het van een aantal overdenkingen.

AcademieSpiegel resultaat voorbeeld

Advies

Je hebt de AcademieSpiegel ingevuld en de rapportage en overdenkingen bekeken.

We kunnen ons voorstellen dat dan de vraag komt: en hoe nu verder?

Maak hiervoor een afspraak met één van de adviseurs die verbonden zijn aan de AcademieSpiegel. Op basis van je vraag stellen wij een offerte op. Vul het contact formulier in en wij nemen z.s.m. contact met je op om te kijken of en zo ja wat we voor je kunnen betekenen. 

Wat krijg je?

Toegang tot de vragen van de AcademieSpiegel.

Een rapportage bestaande uit:

  • Een op basis van de antwoorden gegenereerde analyse;
  • Een beknopte analyse en overdenkingen en een advies voor vervolg (opgesteld door het team van de AcademieSpiegel).

 

 

Kosten

De huidige AcademieSpiegel heeft haar wortels in de Nederlandse Stichting voor Corporate Universities (NSCU). Deze stichting is opgericht in het jaar 2000 en is in 2019 gefuseerd met de NvO2. Onder de naam Develhub zijn beide organisaties verder gegaan.

Gezien de historie wordt de AcademieSpiegel gratis beschikbaar gesteld voor de organisatieleden van Develhub!

Overige geïnteresseerden betalen:

€ 450,- excl. 21% BTW.

De AcademieSpiegel bundelt het beste van o.a. eerder ontwikkelde NSCU-benchmark-onderzoeksinstrumenten, onderwijskundige ervaring en kennis het team, het 10E-model, de CU-Profiler en de CU-typologie ‘school’, ‘college’, en ‘academy’ van dr. Martijn Rademakers.

Jaarlijks zullen wij de resultaten – anoniem en uitsluitend in geaggregeerde vorm – bundelen en presenteren om de trends, ontwikkelingen en urgenties in het veld van corporate academies te duiden.